Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

What the fuck happened?!

2013-11-15

What the fuck happend?! Ska jag köpa en lott idag eller vad?! Men den stora frågan är väll om jag ska fortsätta gnälla varje torsdag på hur dåligt jag tror att det kommer gå på fredagens vägning eller om jag ska sluta? Om jag slutar kanske det inte kommer gå bra längre! Hahahaha! Gnället ger resultat helt enkelt! =)

 

Denna veckan hade jag helt sjukt nog gått ner 1,6 kg!! Ja ni såg rätt!!! Från att ha gått upp 2 kg mitt i veckan till att ha tappat 1,6 kg. Vikt upp gången måste ju kommit strax innan mens, det bör ju vara det som var anledningen. Men ni anar inte hur jävla glad jag är! Jag var tvungen att ställa mig på vågen flera gånger för att verkligen se om det stämde =) Hahaha! Och det gjorde det! Nu har jag ett kg kvar till mitt största mål!! Undra om jag kan ta det på en vecka eller om det kommer ta två?! Jag ska i alla fall fortsätta vara ute och gå. Att gå de dagarna jag har skola har varit perfekt! Igår hittade jag en jätte mysig stig längst kanalen. Sätter jag bara tajming på 20-25 min, beroende på hur lång rast jag har, också går jag till klockan ringer och sedan vänder jag tillbaka, wips så har jag gått en 40-50 min lång promenad. Och under tiden lyssnar jag på mina skolböcker, en win win situation helt enkelt! Och om jag inte ska äta nått så är det ju rätt skönt att komma bort från skolan och all mat doft. Har i och för sig inte jätte stora problem med det där längre men det är ju alltid tråkigt att bara sitta och titta på när andra äter.

Om vi går tillbaka till vikten så har jag nu tappat sedan jag började denna gång över 15 kg! Så himla nöjd! Jag har dock 15 kg kvar som ska bort innan maj är slut och då är jag tillbaka på min egen riktiga mål vikt, min trivsel vikt som jag hade när jag bodde i Skövde. Ska bli gött att komma dit igen och få på sig alla kläder. Det roliga är att det är dessa 15 kg som kommer nu som verkligen kommer synas och kännas! De som jag tagit nu, vist har det synts och känts men det har ändå inte gjort så hutlöst mycket skillnad på kläderna utan det är nu det roliga börjar! =D

Jag ska se om jag hinner med att kolla efter lite gamla bilder som ni kan få se, både när jag vägde över 160 och hur jag såg ut när jag hade min målvikt. Men nu ska jag ta en promenad med Thelly sen blir det iväg att handla lite och fixa lite lunch till mig och dottern som är sjuk med öroninflammation.  Kanske syns sen igen =)

Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar