Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Jag vann! =)

2013-10-30

God morgon!

Igår var det en fastande dag och jag jobbade på kvällen, tog med mig Thelly till jobbet. Det vart mycket populärt =) Hon var lika duktig som vanligt och gick runt där och hälsade på alla. Idag ska jag till Vickadam (tror jag det heter) och skriva på papper för att få börja jobba extra där jag praktiserar. Så himla kul att det vill ha mig där! Hoppas på att få lite helger och några kvällar.

Sen ska jag med Kevin ner till staden, vi ska gå på bio. Han fick ju en bio biljett när han fyllde år så det var nog dags att gå nu! Ska bli mysigt. Blev en 3D version av Flygplan.

Men innan vi går på bio ska jag in på Blingetc­_ och hämta ut min vinst! Jag vann ett armband igår hos dem! Ska in och välja vilken färg jag vill ha. Riktigt kul! Trodde inte att det gick att vinna saker på instagram och facebook!

 
Nu blir det till att fixa i ordning sig och springa ut på en promenad innan mötet och sedan blir det bara hem och hämta Kevin och rusa ner till tåget! Hej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar