Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Extra jobb och Zero kcal.

2013-11-04

Så dagen blev inte riktigt som jag hade trott, vaknade nu på morgonen och var helt inställd på en sovmorgon och sedan åka ner till stan med P för att ströga runt där, hitta lite kläder tills på lördag och äta en god lunch men inte då. Det blev att åka tillbaka till jobbet istället, de mailade mig och bad mig jobba extra på ”min vanliga avdelning”, så idag har jag faktiskt tjänat mina första pengar, ja inom vården alltså. Fick även två tider för bredvid gång på de andra två avdelningarna så jag ska jobba även på onsdag och torsdag. Torsdag blir en extra lång dag då jag även ska till skolan på förmiddagen och efter det jobba till kl 21.15. Tur att jag är ledig på fredag!!

Nu sitter jag här i soffan och bloggar efter en stressig dag, men rolig. Trivs verkligen jätte bra där!

 
 
Imorgon blir det en tur till skolan, tror det är den sista grejen att göra i denna kursen, sen är tre kurser klara! Eller ja, det är ”klara” jag vet ju inte om jag måste fixa något på hemtentan. Jag lämnade in den idag. Det känns bra MEN jag känner ändå att jag kanske har gjort lite fel. Vi får väll se om några veckor. Jag lever på hoppet in i det sista!

Ikväll gjorde jag lasagne till middag, den är för god för mitt eget bästa! Fan alltså! Jag kan ju inte sluta äta den där…..*morr* tog en bit med massa sallad och vist fan tog jag en pytteliten bit till med lite sallad och fick ont i magen, så jävla onödigt!! Den blir så sjukt god!

Imorgon är det dags för fasta igen. På nått konstigt sätt så är det alltid så skönt med de dagarna. Har i och för sig glömt att handla mat för den dagen men jag slutar tidigt i morgon så får bli att handla lite då, kanske en tur till Willys så jag får köpa några energi drycker, suger free Power King, de är så goda! Funderar på att köpa lite räkor till middag. Det var inte igår! Vi får se vad jag hittar på!

Nu ska jag göra ingenting! =) Hej med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar