Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Lördags mums!

2013-10-26

Frukost i min ensamhet som vanligt. Idag var jag ju bara tvungen att testa min PB2 på smörgås! Det var så gott! Inte riktigt lika sött som det vanliga jordnötssmöret men det gör mig ingenting! Det var verkligen ett super bra köp! Det är verkligen sjukt att det finns så här bra alternativ för oss vikt väktare! Jag är vikt väktare och äter jordnötssmör och ”choklad” mackor till frukost vist låter det sjukt?! Hahaha! Men åh så sant och bra och GOTT!

 
 
Jag betalade endast 130 kr för 4 burkar PB2 inklusive frakten!! Jag hade en rabatt kod som gav mig 5 till 10 dollars rabatt och jag fick en jag kan ge till er om ni också vill testa att beställa! Gå in på www.iHerb.com och rabatten är BGP005 och vipps så har ni också fått rabatt! Det har allt möjligt där, smink, mat, teer och kaffe mm så man kan nog hitta massa kul, de hade olika barer också, sådana som man byter ut måltiderna med, finns nog en del som inte finns i Sverige skulle jag tro!

 Den enda nackdelen med att beställa från USA är att det tar så lång tid att få det, ca tre veckor tog det för mig, men det var väl värt väntan! Sen ska man tänka på att det inte överstiger 300 kr för då kan man få betala skatt på sakerna, eller om det var tull….men under 300 kr så är det inga problem! Jag kommer helt klart beställa där ifrån flera gånger! Jag ska nog testa att beställa några questbars någon gång, det pratas mycket om dem just nu.

 
 
Cookie dough ska tydligen vara underbar! Och det är ju alltid roligt att testa nya saker! =) Har ni där ute några bra tips till mig på nyttiga, roliga ätbara saker med få pp i? Eller få kcal i?
 
Sen tänkte jag även fråga om det är några som är intresserade av att få ett nytt vikt väktare recept i veckan? Jag tänkte nämligen börja testa nya recept i alla mina vv kokböcker jag har.

Nu hoppas jag bara på att det ska sluta regna så jag kan ta mig en promenad idag, känner att det skulle behövas! Hoppas! Men det ser lite mörkt ut. Skulle vilja ha ett gå/löp band här hemma. När jag blir rik ska jag köpa mig ett =) Pöss på er och ha en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar