Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Är det bra eller dåligt att man inte bor i USA?!

2013-08-31

Vissa dagar känns det som om man inte ska gå ur sängen. Idag är jag trött, riktigt trött. Men jag tror dagen kommer bli rätt bra iaf. Får lite besök strax och sen i eftermiddag ska jag övningsköra lite med dottern och kvällen ska avslutas i soffan med en filmkväll i 3D och jordgubbar och kanske kanske ett litet glas baileys!
På tal om bailys, hittade dessa när jag höll på att leta runt på nätet. Åter igen en rolig sak som inte finns här! Det är kaffegrädde, låter så sjukt gott!!
 
Grejen jag letade efter på nätet var suger free kaffesyrap vilket det finns massor av i usa, bland annat Cookie Dough!
 Dessa är bara några av de smaker som finns i usa/england.
Kan jag bara få säga VILL HA!!!! Herre gud! Tänk om det gick att få tag i det där här! Har hittat ett ställe som har 4 olika smaker med suger free syrup, "basic" smakerna, inte den där cookie dough. Ska ta och beställa två flaskor sen, men det kostade 149 kr st och frakten på det då…. Det va dock 750 ml så det var stora flaskor. Tänkte kolla om det va någon i min närhet som ville beställa någon med mig? Kan vi dela på frakten! Hojta till isf!!

Nu ska jag ta och fixa lite pannkakor till grabben. Ikväll blir det pizza på liba bröd, återkommer med bild och recept på de senare ikväll =)
Ha en skön helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar