Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Minnesförlust.....

2013-11-22

Jaha där kom det! Mitt första plus på vågen sedan jag börja, viste att det skulle komma men att det skulle komma denna vecka trodde jag inte med tanke på att jag skött mig exemplariskt och varit ute och gått så himla mycket men med tanke på den stora vikt nedgången förra veckan är jag inte alls ledsen, jag hade nämligen gått upp 0,1 kg denna vecka, en vad ska man säga, en helt okej vikt uppgång. =) Hahaha!


Jag har även idag varit ute och gått. Var himla skönt ute, bara man har på sig en varm jacka och ett par vantar så är det skönt.

 
 
Var även uppe och bytte till vinterdäcken så nu är det fixat. Är väll bara en tidsfråga innan det blir svin halt och kommer snö. Jag hade en jävla massa grejer att diskutera med er idag men inte fan kommer jag ihåg det nu! =/ Vist är det typiskt när det blir så! Jag har i alla fall fått med mig ca 17 personer på min plank utmaning! Förjävla roligt!!!! Heja oss!

Nä, nu ska jag titta på en film och äta lite chips! Det e ju fredag! =) Pöss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar