Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Thank God It's Friday!

2013-09-06

Go Jessi, go Jessi, go Jessi!! Hehehe. Lite pepp så här på fredagsmorgonen. Jag trodde ju inte att jag skulle gått ner nått denna veckan men det hade jag ju vist gjort! Wohoo! Denna veckan visade vågen -1,2 kg och nu har jag bara 1 kg kvar till mitt första del mål! Me like!!


Frukostarna dagen efter man har fastat är sjukt goda! Idag fick det bli en äggmacka frukost. Jag brukar ha kalles prickiga på men det verkar som om det har slutat med den så fick testa kalles kombo istället, inte riktigt lika god tyvärr men det funkar.

Dagen kommer nog spenderas i sängen tror jag, måste läsa lite inför nästa veckas praktik. Förbereda mig för kommande uppgifter.
Är sjukt sugen på en suchi så kanske skulle ta mig till Nödinge och köpa mig lite lunch sen! Mmmm! Tror nog jag är värd en sådan lunch! Eller hur?!
Kvällen kommer jag spendera med den lilla, ska se om han har tid för mig =P Vi ska äta pizza iaf, tänkte om vi kunde mysa lite och titta på en film men får se som sagt var. Gubben ska jobba sent och töserna är inte hemma.
Imorgon har jag lite funderingar på om vi ska göra en trerätters middag. Då ska inga pp räknas! Hahaha och skulle jag gjort det skulle jag nog spräcka alla banker som finns! =)
Jag har inte ännu kommit på vad vi ska äta, har även lite funderingar på räk -kräft kväll men aioli och kex och ost kanske. Får nog bestämma mig imorgon, just nu är jag inte sugen på någonting. Vill bara ha en mysig kväll och dag känns som om det va väldigt länge sedan nu....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar