Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Bubblande soppa!

2013-09-16

Det var gött! Intog lite soppa för en stund sedan, stilla hungern! Ska nog börja med mer sådant på mina fastande dagar faktiskt! Klockrent tillsammans med nyponsoppan!



Soppa är ju gött att äta nu när det är så ruggigt och kallt ute. Annars är jag inte mycket för soppa, känns inte som riktig mat på nått vis. Jo jag vet, jag är konstig. =P
Efter middagen fick jag för mig att bada, så fyllde upp badkaret med mitt badsalt från The Body Shop och lite extra bubblor så klart! Tände ett ljus, tog in lite vikt väktare tidningar och kröp ner i det varma vattnet. Riktigt skönt! Tyvärr har jag väll inte så mycket ro i kroppen just nu så jag klara av att ligga där en längre tid men det var i alla fall jätte skönt så länge det varade!

 

På tal om ingenting. Här om kvällen började en gammal ungdomskompis prata med mig på facebook. Vi är gamla party polare =) Kan väll säga att de som känner mig nu har lite svårt att tro på mig när jag säger att jag var party prinsessa under några år i min ungdom. Jag dricker nu mera väldigt sällan. Har lite svårt för alkohol nu, om det inte är Baileys eller breezer. Fast jag kan ändå inte dricka mig full, har någon inbyggd spärr nu för tiden. Kanske är bra det med, blir ju i alla fall billig i drift ;-)
Det är alltid roligt att prata gamla minnen från förr. Vi var ett härligt gäng =) Ska se om vi kan få till en återträff sen någon gång! Kommer ihåg att det var väldigt ”bra” på den tiden att vara så pass lång som jag är (179cm) Det var ju inte en jävel som kollade mitt ID kort då, speciellt inte de gångerna jag hade klackskor på mig också =) Ja herre jävlar! Hahaha! Det var tider det =P Men naturligtvis så var det ju inte bara roligheter, det var en hel del jobbigt, precis som det brukar vara när man är tonåring.
Nu ska jag strax ta och titta på Morgan och Olla-Conny med dottern =) De är för roliga! Hej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar