Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

En underbar lördagskväll och en mage stor som en ballong!

2013-10-20

Jag måste ju vara en av de blåstaste människorna på denna jord. Jag bakade ju kakor med Kevin i fredags. Och givetvis åt man några då. Sen igår när jag kom hem från jobbet fikade vi, med kakor OCH Ben n Jerrys glass, och det blev ju inte en kaka till. Och redan då hade jag ont i magen, fick ta en samarin. Sedan på kvällen var det dags för middag med goa vänner, då blev det först en chilligryta med gott bröd, ris och natchos till. Massa mums och självklart är jag så blåst så jag tar två portioner fast jag redan var mätt efter första! Och som om detta inte var nog så hade jag ju gjort en cheesecake till efterrätt med grädde eller crème fraiche/grädde och det var man ju bara tvungen att ta en bit av, kände att de sista tuggorna var lite svårt att få i sig men va fan det var ju så gott så bara att trycka. Och efter den middagen vara det dags för ännu en samarin! Böööörp!

Vaknade på natten sedan med en illamående utan dess like! JÄVLAR vad jag mådde dåligt! Hur blåst kan en människa vara?!?! Jag har ju inte ätit så mycket fett på nästan tre månader och sedan mosar jag i mig allt under loppet av sex timmar, nä det där gör jag nog fan aldrig om! Så det som skulle bli en lång natts mycket behövande sömn blev det inte, och nu jobbar jag 13-21 och imorgon 07-16 och sen på tisdag är det dags för en tur till skolan och då ska vi ha med oss en uppgift som jag ännu inte har hunnit med, och inte lär jag orka med den heller…. Jaja, skit sak samma, är för trött för att bry mig. Jag hoppas bara jag får sova i natt. Kanske livet känns lite lättare.

Och inte hinner jag med att få till denna veckans mil heller =( Jag har gått två promenader på jobbet men ingen av dem har jag kunnat regga, så det räknas inte. Fan…

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar