Jag.

Jag.

onsdag 27 november 2013

Inte okej!



Det här med Vikt väktarna och deras nya ”person” Leila Lindholm. Alltså, det är ju samma visa som med Shirley Clamp. Jag har följt Leila lite på hennes blogg och instagram. Hon har ju haft en personlig träna och det är hon som har sagt hur hon ska gå ner, hon har alltså inte använt sig av vikt väktarna (hade jag haft en personlig tränare hade jag inte heller behövt köra vikt väktarna....)!! VARFÖR gör man så? Jag fattar det inte! Jag menar Vikt väktarna fungerar ju faktiskt så varför ska man använda folk som inte har gått ner med det? Är det inte bättre att ta någon av oss som gått ner en jävla massa med deras metod? Fast det klart, vi duger väll inte utan det ska vara någon känd….. Och vist ta dem då men va fan ta någon som faktiskt HAR gått ner med deras metod!  Sånt där gör mig sur!



Den nya loggan när de är med bör ju vara "För att det fungerar, men det duger inte för oss" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar