Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

En omotiverad moffare.

2013-09-14

Har glömt att ta upp den där serien ”Hela sverige bakar”. Den var ju på tv i torsdags. Himmel säger jag bara! Det var första gången på över en månad som jag faktiskt blev sugen på nått!! Jädra sabotör! =) Hahaha! Det saknar jag så mycket, att få baka. Har massa roliga grejer jag skulle vilja baka men det är ju inget roligt att göra det om man inte får smaka själv… suck.
Idag funderar jag på att ärligt bara strunta i allt! Ta en moffar dag. Med fika, godis och extra god mat. Fast jag är lite nervös över godiset….5 veckor nu  utan godis, tänk om man fastnar igen i träsket! Vill inte det. Fast varför skulle jag egentligen göra det?  Är ju bara att köra på igen sen. Sen undrar jag varför jag egentligen vill ha en moffar dag, är det för att tröst äta igen?! Kan ju inte påstå att jag sprudlar av lycka nu för tiden. Antagligen är det så. Så nu blir jag lite osäker på om jag verkligen ska ha en sådan dag…. Hahaha, man får verkligen vara sin egen detektiv! Sen blir det ju tacokväll imorgon när dottern kommer hem så då blir det ju några extra pp där som ryker. Nä skit sak samma. Kan lika gärna sitta i soffan utan nått som jag gjorde igår.

Igår blev det pizza på kvällen, på liba bröd. Riktigt gott! Jag hade lite för mycket curry på pizzan så fick ta lite extra kebabsås på för att jämna upp det, tyvärr mer pp men också mycket godare. Det är ju så vansinnigt gott med kebabsås!

Nu sitter jag här som vanligt på morgonen själv i soffan och har ätit min frukost. Idag blev det bara rostade kneipp mackor med lätt & lagom på och en stor kopp kaffe med mjölk. Jag ska ta med Kevin och köpa skor idag, det jag köpte förra veckan var ju för må. Så idag får han följa med och testa dem själv. Funderar på om vi ska ta oss in på ikea och äta lunch då också. Han tyckte dock Mc Donalds lät bättre ….haha. Men nja, jag vet inte riktigt.

Skulle verkligen behöva sätta mig och läsa inför nästa veckas uppgifter men vart fan är orken till det? Vi är många som är totalt omotiverade till denna kurs. Svårt att komma igång då =/ Får se om jag får tummen ur, den sitter bara jädrigt långt in just nu!
Hoppas ni alla får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar