Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Vfu dags.

2013-10-15

Sitter och tittar på tv och hamnade på femman, det är The Bachelor. Alltså ärligt, hur jävla dum är karl jävel OCH brudarna för den delen?! Vist han må vara guda snygg och ha massor med pengar men va fan?! Är det okej att HAN ska få hångla runt och vara med massa tjejer medans de bara ska sitta snällt och vänta på att HAN har lekt färdigt och bestämt sig? Det är så jävla sjukt!!!! Jag blir så förbannad! Det är ju som om han är otrogen dygnet runt i flera veckor!!! (vet inte hur länge de håller på med den här inspelningen men….det lär ju vara ett tag) Nä fy fan! *ARG*

Tillbaka till maten då, jag har fan varit hungrig i flera dagar, vete fan vad det är som har hänt?! Jag brukar inte vara så hungrig på kvällarna efter att jag ätit middag men det har jag varit nu det sista. Får hoppas det går över fort. Idag är det dags för fasta igen. Känns skönt att ha de här dagarna, konstigt nog.

Jag har ju börjat med min VFU nu, ska vara på ett äldreboende i tre veckor. Första dagen, jobbade bara fyra timmar men ändå, den gick bra. Det kändes bra igår och jag hoppas att det fortsätter att kännas bra. I så fall kommer jag nog söka lite extra jobb där. Jag har ju redan fått ett i Kungälv men om jag kan få ett som är närmare skulle man ju vara jätte glad! Det är verkligen super fräscht där, nybyggt.

Kommer vara två ganska intensiva veckor med jobb men sedan blir sista veckan lugnare, funkar bra för mig för då har jag möjlighet att fixa min tenta den veckan så behöver jag inte tänka på den något mer sen.

Kom på att jag har glömt att berätta att jag gjorde det jag sa att jag skulle göra från och med förra veckan! Jag gick en mil! =)

 Många bäckar små som det heter. Nu ska jag ta med mig Thelly ut på en promenad. Sen ska jag nog sätta mig lite med skolarbetet. Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar