Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Ska vi planka ihop?

2013-11-21

Hej hej.
Ännu en fastande dag börjar gå mot sitt slut. Allt frid och fröjd och inväntar strax min sista casein shake. Fick tipps om en lite utmaning idag av en tidigare arbetskamrat, plankutmaningen! Japp den ska testas!! Vete fan hur det ska gå för bara 20 sek var jobbigt! Hahaha! Men skam den som ger sig  eller hur?! Är det någon mer där ute som vill göra den med mig?? Så här gör man i alla fall!

 
 
Många av er har säkert redan sett den, det har jag också gjort men alltid skrollat för bi den men när han började skriva om den kollade jag lite närmare samt blev lite peppad av honom att testa. Försökte få med mig M på den också men han var tydligen så himla duktig redan och plankade 1,5 min * 3 varje dag!!! Den jäveln! Hahahaha! Så himla stolt över M, han är så himla duktig med sin träning och kost! <3 Nu har i alla fall jag gjort dagens första, check på 20 sek!

 
 
 
 
Spana in vad jag köpte idag! Jag fick nämligen ett mail från Lindex, jag hade ju 125 kr i bonus att hämta ut! TACKAR! Sen hade jag igår fått en rabatt kupong på 25% rabatt på ett valfritt smink! Så för dessa två sakerna betalade jag 87 kr!! Helt okej tycker jag!! Tänk om man kunde fynda sånt här oftare! =)

Detta räknar jag dock (så klart) INTE som min belöning, jag har ju faktiskt inte nått mitt mål än! Utan detta var bara lite vardagslyx! =) Ska strax hoppa in i duschen så jag kan testa att smörja in mig med den där chokladkrämen. Hoppas den luktar gott!

Han som vanligt med min lunch promenad på skolan, så himla skönt att jag får det gjort. Inte alltid att tiden eller orken räcker till på kvällen när man kommit hem. Så mycket annat som måste göras då. Ja ni vet ju säkert hur det är!

 
 
 
Jag behöver verkligen ett par nya skor att ha nu i vinter. Ett par promenad skor kanske, eller finns det vinter versioner av löparskor? Några förslag på vad eller vart man kan köpa dem billigt?

Nä nu gott folk blir det duschen! Hoppas ni får en skön kväll! PössSka vi planka ihop?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar