Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

PB2 lycka!!!

2013-10-25

Idag kom dom!! Som jag har väntat! Mina PB2, jordnötspulver med 85% mindre fett än det är i vanligt jordnötssmör. Man tar två tsk och blandar med 1 tsk vatten och rör ihop och vips har man jordnötssmör med 85% minde fett i! Är tydligen skit gott att ha i smoothie eller att ha till banan plättarna! Jag testade mitt så fort jag fick hem den så idag doppade jag en banan i jordnötssmöret och det var underbart gott! Smakar verkligen som jordnötssmör =)

 

 

Måste ju berätta hur det gick med vågen i morse också och det gick kalas denna veckan också! Minus 0,5 kg blev det! Nöjd som vanligt! Tjohoo! Sakta men säkert och många bäckar små heter det ju. Jag vill vara i mål till maj nästa år.

Fick ett till jobb erbjudande idag igen! Så nu har jag två jobb inom vården, gött! Jag ska in nästa vecka för att få info om jobb där jag praktiserar nu och veckan efter det ska jag ju på intro på det andra stället jag också fått jobb på. Men som jag känner just nu vill jag nog vara kvar på Backavik. Men jag ska iaf gå på intron, vem vet, det kanske är jätte bra på det andra stället också. Aldrig fel med jobb alternativ.
Men nu tar jag helg och då blir det inget jobb och jag tror jag skiter i att plugga också. Slapp och tv mys får det bli! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar