Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Just one of those days...

2013-11-14

Torsdag igen då. Ingen bra start på dagen men det var som vanligt riktigt bra i skolan. Fick dagens sms från flexpoolen också, ska jobba nästa tisdag. Det rullar på nu! Gött! Ska försöka jobba två dagar i veckan. MAX tre om det blir två dagar på helgen á 5 timmar funkar det också.

Fick nog min förklaring till viktuppgången idag i alla fall. Jävla hormonspiral, alltså jag tycker den är skit bra och smidig MEN jag får ju ”mens” en eller två gånger i månaden. Eller jag vet inte om man kan kalla det mens för det varar en till max två dagar och det är så ytters lite så det är ju inte så att jag behöver använda några skydd, men jag får ju ont och jag får allt annat som hör till….och den biten är ju lite trökig. Men det var nog första gången på länge som jag blev riktigt grinig. Märkte av det på föreläsningen idag också när det var några som satt och åt. MORR!

Vi har bytt grupper i skolan nu igen. Tror det kan bli bra dock, SKÖNT för det är inte alla som känner så i de andra grupperna. Det var i alla fall goa töser i min så jag hoppas vi kommer bli ett bra fungerande team!

Nu ska jag strax med Bella ner till vårdcentralen. Hon har feber, hosta, snorig och nu värker även båda öronen. Lika bra att kolla. Det började med ett öra och då tänkte jag att det kunde få läka ut av sig själv men nu när det är i båda öronen vill jag kolla upp det. Ska bli roligt att analysera läkarens kommunikations val lite! Hehe!

Sen blir det IKEA en sväng, var inte igår! Ska bli kul! Bella har beställt IKEA pizza till middag imorgon kväll så det får det bli att handla lite. Sen blir det fredagsmys och film. Ska bli intressant att se vad vågen säger imorgon också….men jag räknar inte med ett minus denna gången med tanke på att vågen visade 2 kg plus i veckan….bajs….vill ju ha ett stort minus snart, skulle behöva en sporre känner jag. Men det kanske kommer….hoppas.

Puss och hej med er!

 
 En lunch promenad i skolan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar