Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Happy friday!

2013-11-01

Det gick ju vägen denna gången också =) minus -0,6 kg denna veckan! Happy! =)

 
 
Jag har hittat en sida på nätet med massa vikt väktare recept, tänkte jag skulle börja gå igenom dem. Behöver ha lite ny inspiration. Är så trött på den gamla vanliga maten man äter hela tiden.
Idag blir det absolut ingen vv mat, jag och Kevin är hemma själva idag så vi har bestämt att vi ska åka och hämta pizza! Jag ska ha film mys med mig själv har jag bestämt! Hehehe, Har lite filmer jag vill se, kommer så klart inte ihåg vad de heter nu…
Är rätt seg för jag kunde fan inte somna igår kväll också vaknade jag redan vid 05.14 och skulle upp 06. Så lär väll bli en tidig kväll, men några filmer hinner jag nog med =) Har ju en ben n jerrys i frysen också, får se vad magen klarar av. Ska dela en pizza med Kevin, vågar inte beställa en egen.

Gjorde min sista dag på praktiken idag också, var lite sorglig att säga hej då till alla. Men för hoppningsvis kommer jag ju tillbaka redan nästa vecka, konstigt nog har det inte hört av sig än med tider….kanske hör de av sig på måndag, man kan ju hoppas.

Nu ska jag fortsätta titta på ”Hör upp blindstyre” en gammal go film som jag tittade på när jag var liten! Nostalgi på hög nivå!

Ha en skön fredag, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar