Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Jag hoppas det kommer funka.

2013-08-13

Nu är jag inte lite trött på den här skiten. Ryggjävel! *Morr* I januari började jag komma igång med min träning igen, gick kanon tills ryggen paja och den va helt förstörd i två månader. Och denna sommaren va planen att jag minsan skulle gå ner tio kilo tills jag började skolan igen, inte fan skulle jag gå upp 10 jävla kilo iaf, nä nu är det väll inte riktigt så illa men inte långt ifrån! Och det gick ju kanon bra...i början. Sprang tre gånger i veckan, hade till och med kommit upp i mina fem km och vad händer då?! Jo min jävla rygg pajar IGEN!! Denna gången var det ischias, grattis till mig.
 
Nu har jag haft några bra dagar, kunna sova några timmar på vänster sida. Även kunnat gå "bra" hemma, sitta i soffan mm. Tjohoo tänker jag va skönt, så åker man och handlar och bara av den lilla gå biten fick man svin ont igen! Va fan! NÄR ska jag kunna röra på mig som jag vill? BEHÖVER!! Är så trött på fetto känslan =/
 
Maten har iaf funkat bra. Tanken var att jag skulle börjat med dag ett av två av 5:2 men så hörde en go vänn av sig så jag följde med henne till Ikea för att kolla på lite snygga kök och då blev det så klart en liten köttbulle lunch. Mycket mysigt! Så det blev en vv dag istället. Jag räknar inte pp som man kanske ska, inte nu i början utan  jag kan måtten så jag kör lite på egen hand, tror att jag kommer äta mindre än jag igentligen ska men ska testa så här tills jag gått ner en del, sedan måste man ju dra åt hårdare och hårdare för att komma hela vägen ner till mål, jag kommer behöva mer kontroll på allt och då ska jag börja räkna mina pp slaviskt, precis som sist, men just nu kör jag på detta sättet. Jag hoppas det kommer funka.
 
// Jessi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar