Jag.

Jag.

onsdag 27 november 2013

Gottigt mys!

Så då var man nyss hemkommen från en mysig stund på staden med dottern! Vi avslutade på Espresso house, jo idag fick det bli en lyxig liten unnar oss stund, det är inte ofta vi kommer iväg själva och myser! Jag tog en caramel latte och dottern en caramel frappo och till det en choklad muffins och en pepparkaka cookie. Det var lite för gott och jag åt lite för mycket som vanligt så nu sitter jag här med lite ont i magen. Imorgon får det bli en extra promenad så jag får bort lite av dessa kcal! Men vist är det så himla mysigt när man får dessa mysiga ensam stunderna med barnen!

 
Har ju givetvis varit ute på min dagliga promenad också, men idag var det lite jobbigt faktiskt! Sov riktigt dåligt i natt (är just nu så trött så jag ser dubbelt!) och jag börjar känna i benen att jag gör squatsen, gött men lite jobbigt när jag känner att jag inte orkar köra i samma tempo. Får hoppas att det mest var tröttheten! Jo! Det har jag ju glömt att berätta!! Jag kör ju plankutmaningen, den vet ni om men jag har ju inte berättat att jag hoppat på en squats utmaning också! Så här ser den ut:

 
Än så länge går det bra, men nu börjar det kännas jobbigt, eller jobbigare! Plankan är riktigt tuff nu, får se vad som händer, kör på så gott jag bara kan!
Jag har ju tidigare tjötat om Quest baren, jag måste tjata lite till! Helvetes jävlar vad goda de är!!! Nu har jag testat de här två:

 
Jag bara älskar dem! Fick hem tre nya idag, återkommer senare med hur de smakade! De är tyvärr ganska dyra, 25 kr styck om man köper dem i sverige. De ligger på 5 pp styck. Jag har haft dem till lunch med en frukt och idag hade jag lite kvarg och banan till. De är riktigt mättsamma! Ni måste testa! Men man ska värma dem lite i micron innan man äter dem, ca 10-20 sek bara. Himmelrike!

Nä nu orkar jag inte skriva mer…..imorgon kommer det nog lite gnäll om vikten skulle jag tro. Vill verkligen komma under mitt mål, men förra veckan gick jag ju upp 0,1 kg….så nu är det 1 kg som jag måste gå ner för att nå mitt stora del mål. Tänk om jag går upp denna veckanockså?!?! Men det kan väll inte vara möjligt med tanke på att jag nu de senaste två veckorna har gått ca 3 mil i veckan! Men jag är ändå nervös! Rimmar kanske inte rätt med tanke på att jag göttat mig i kväll men jag har verkligen skött mig så jävla bra denna veckan också! Bara fre och lör som jag har göttat mig på, precis som vanligt. Ja ja, det får så klart ta den tid det tar, men man vill ju mycket som ni säkert så väl känner till. Och se där, nu fick ni lite gnäll idag också! Varsegoda! Hahahaha! Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och snart gå och lägga mig, och jo jag vet att klockan inte ens är nio men jag är verkligen sååååå himla trött och imorgon är det skola.             

Puss och hej! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar