Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Trötter.

2013-09-17
 
 
Trött är bara förnamnet. Helt sjukt vilken trötthet som kom över mig efter maten. Tyckte jag var trött redan när jag kom hem från skolan men detta var sjukt! *Gäspar stort* 
Har fortfarande en del skolarbete jag skulle vilja ha gjort men...jag vet inte om jag orkar mer idag! Ny dag imorgon. Sjukt många uppgifter som är i rad nu, vet inte riktigt hur jag ska planera upp allt, men det löser väll sig så klart. Tror inte jag har hört en enda av mina klasskamrater säga att de tycker om denna kursen. Den är riktigt tråkig. Eller upplägget har gjort den tråkig. 
 
Som ni vet var det ju en fastande dag igår så frukosten idag var ljuvlig, faktiskt lite extra ljuvlig 😃 Det blev mackor med choklad cream cheese! Det är så sjukt gott! Och så få points!! Löv it!
 
 
30 gram är endast 2 pp. Och det är väldigt mycket man får för det! Massa mums!
 
Middagen var helt okej den med. Kommer inte ihåg om det var tikka masala det hette...gott var det iaf!
 
 
Imorgon är åter igen en vv dag, tar nästa fastande dag på torsdag som vanligt. 
Fick idag reda på att en nära vän till mig också ska ge 5:2 metoden en chans med inspiration från mig! 😃👍 Så himla kul att man kan inspirera nån! Önskar er massor av lycka till och hoppas ni kommer tycka om det lika mycket som jag gör!!
 
Nu får jag nog ta mig i kragen lite, iaf en liten stund till innan jag ger upp för dagen.
 
Ha en bra kväll ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar