Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

En blöt söndag.

2013-09-23

Det vart en blöt söndag och då menar jag inte på det bra sättet =P Hehe. Var på Liseberg med alla barnen i söndag, både mina och alla de andra från Bellas klass. Det var riktigt kul att så många kom och nästan alla kom i tid!! Är så imponerade av dem! Tyvärr var vädret inte de bästa, men det verkade som om de flesta var nöjda och glada ändå. Jag hade med mig Kevin dit och Micke fick följa med han med, det hade tydligen ett erbjudande där nu de sista söndagarna att om man betalar 90 kr så får man spela hur mycket man vill i spelhuset. Behöver jag berätta att Kevin var i sjundehimlen! Haha
 
 
. Helt plötsligt så var han borta, fick gå runt och leta lite efter honom och till slut hittade jag honom längst ner och fick på en gång höra att han ville gå själv, såg i ögonvrån att han fått en annan kille i hälarna =) Går upp och sätter mig på en stol jag hitta och då kommer det fram en annan ensam mamma och sätter sig bredvid mig. En skit trevlig kvinna! Och efter en stund susar Kevin förbi och ropar Hej mamma och försvinner lika fort och den andra grabben var honom hack i häl. Det visade sig att av alla barn i hela huset så hade min och hennes son hittat varandra! Vad är oddsen?! =) Jag ångrar riktigt mycket att jag inte bytte nr med henne. Ni vet ibland träffar man på folk som det bara klickar med och man på nått sätt vet att denna människa skulle man kunna ha riktigt roligt med! Tror tyvärr hon var en av dem. Ja ja, vem vet, vi kanske ses igen! Det var alltså en riktigt bra söndag! Bella och Micke sprang runt i regnet och åkte lite av varje. Det blev inte en så lång stund där men efter som vädret inte var den bästa så fick det bli så. Men som sagt var, alla var nöjda och glad! =)
Till lunch åt jag faktisk en kebabtallrik! Det var så himla gott och det var en lagom stor/liten portion. Men jag var inte hungrig resten av dagen, vi åt kl 13 och jag tog mig bara ett äpple på kvällen mer behövdes inte!
Idag har jag faktiskt lyxat till det med en sushi lunch, mmm! =) Gott!
 
Imorgon är det dags för första fastande dagen för veckan. Har laddat upp med nyponsoppa och lite andra vanliga soppor. Hur bra som helst!
Har nog kanske bestämt mig för att jag ska unna mig lite dagen efter min födelsedag. Tror jag. Eller…jag skulle vilja äta kräftor och räkor och aioli någon dag iaf, med lite kex och ost och sånt till =) Det skulle vara lite gottig! Jag fyller ju år på en torsdag och det är ju min fastande dag och tror jag kommer ha kvar det och fira på fredagen istället. Kanske man kan äta nått gottigt då. Såg att det kommit ut lite nya chokladbitar nu när jag var på maxi, kanske skulle testa dem? Eller ska man fira med lite tårta? Eller ska man fira med båda två?! =D Hahaha! Sicka problem man har! Jag är ju inte sugen men man brukar ju unna sig nått extra när man fyller år. Hade inte tänkt fira min födelsedag faktiskt, ska inte ha nått kalas eller så…. Men vore ju mysigt att göra nått med familjen iaf. Ha en mysig familjekväll, äta gott, titta på en bra film. De räcker för mig =)
Återkommer nästa vecka med hur det blev!
Nu ska jag sätta mig och titta på Morgan och Ola-Conny. De där två är förjävla sköna! Jag undrar verkligen om det är så blåsta som de verkar! Först trodde jag Morgan var den som var mest borta men nu är det nog fan Ola-Conny som är mest pantad, Morgan har ju iaf vett nog att vara tyst ibland! Hahaha! Hoppas ni alla får en bra vecka! Pöss!
 En blöt söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar