Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Fredags blues.

2013-09-13

Jaha då var det helg igen då, ser mörkt ut tyvärr…. Tror jag ska spendera helgen i soffan med ett täcke och bara glo på film, fast jag måste plugga lite emellan filmerna. Är inne i en nostalgi fas när det gäller filmer. Massor av gamla goa filmer. Man får tillbaka massa minnen från när man var liten, eller liten, ungdom. =) Riktigt kul!
 Veckans viktminskning blev iaf en minskning! -0,5kg. Det märks att viktminskningen börjar lugna ner sig lite nu. Lite segt att det går saktare men samtidigt var det ju bara en fråga om när det skulle sakta ner. Men allt som är minus är ju toppen! Jag är nöjd!
Idag blev den en sushi lunch i Trollhättan. Tog en 10 bitars men det var så himla stora bitar så det blev nog mer som 14! Jag som bara skulle ta lite mindre till lunch (brukar ta 12 bitar) för vi ska ju äta hemma gjord pizza ikväll. Skinka (jävlar där kom jag på att jag glömt att köpa champinjoner! Skit!) ja ja, då blir det skinka, ost och banan och curry. Och lite kebabssås på =)
Imorgon funderar jag lite på om jag ska testa att göra en sådan där Chevré/rödbets sallad till middag. Tyckte det var så himla gottigt! Men vi får väll se vad som händer…..
Hoppas iaf ni får en bra helg! Nu film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar