Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Kall räka!

2013-11-05

Jag måste nog försöka hålla mig borta från godis igen. Tycker att jag blivit mer hungrig efter att jag ätit godis de sista två helgerna. Vet inte om det är inbillning eller inte men lika bra att vara på säkra sidan! Har första fastande dagen idag, går bra som vanligt. Har tagit två koppar kaffe med 0,5 dl mjölk i varje kopp = 40 kcal. Och 200 g kvarg =110 kcal. Och nu till middag gjorde jag i ordning en skål med räksallad! MUMS! 200 g räkor och 250 g sallad och lite vikt väktar dressing = 230 kcal. Så än så länge är jag uppe i 380 kcal så jag har ca 100 kcal kvar att mumsa i mig under kvällen.

 
 
Idag gjorde jag min sisa skoldag för denna kurs, ska bara in på torsdag och göra en HLR kurs så är det klart sen. Så går vi på nästa kurs efter helgen. När jag kom hem var vädret fortfarande okej så tog mig en liten promenad, börjar bli bra kallt nu tycker jag.

 
 
Som jag berättat innan var igår min första jobbdag. De ringde mig i morse igen och ville att jag skulle jobba men idag var det ju skola så fick tacka nej. Ska in i morgon och jobba 13.34 -21.15, det är bredvid gång denna gången för att lära mig en till avdelning. Lite nervöst med en ny avdelning men det ska bli kul! Hoppas jag kommer trivas lika mycket där som på den andra avdelningen! Verkar som om det finns gott om jobb för mig iaf, och pengar kommer behövs så jag tackar och tar emot!

Resten av dagen kommer jag nog spendera i soffan och slappa, känner att det behövs! Hoppas ni har en skön kväll! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar