Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Tjohooo!!!

2013-10-11

Tjohoo och TJOHOOO!! Gissa vem som gått ner i vikt denna veckan också?! =) Jo JAG!!! Idag visade vågen -0,8kg! Förlåt mig nu men hur jävla grym är jag eller?! =P Hahahaha! Skoja bara! Men är riktigt jävla glad! Trodde inte jag skulle gå ner nått efter denna fuskar veckan men det gjorde jag vist =) Man måste bara älska 5:2!!

Idag skrapade jag ur det sista ur min Philadelphia choklad burk. Jag måste verkligen äta upp de andra pålägget i kylskåpet  nu, om det inte redan är för gammal….

 
 
Men detta är ju för jävla gott alltså! På tal om gott, jag väntar fortfarande på mina PB2 burkar, jag hoppas det dyker upp i nästa vecka, då har det gått över två veckor och det skulle ju ta ca 14 dagar. HOPPAS!
Jag tänkte visa er lite saker som jag stoppar i mig under mina fastande dagar. Det finns faktiskt en hel del gott att äta där ute till få kcal! =)

  
 
Många soppor är riktigt bra att ta till, denna är endast 70 kcal för 2,5 dl. Jag brukar ta halva till lunch och andra halvan till middag. Delar man upp det så blir det ca 110 kcal per portion, alltså 220 kcal för hela soppan. Och kollar man points messigt så är 2,5 dl 2pp om jag fattade det rätt och halva har jag inte möjlighet att räkna ut just nu men ni får säga till sen om ni vill ha de pointsen också.
 
  
 
Dessa är ju super bra både när man fastar och när man kör vv. 1 skiva är 20 kcal. Och 3 skivor blir 1 pp! Bra va?! Jag hade på Cream bonjour gräslök och de var jätte gott, tror faktiskt dessa skulle passa som ”chips” att doppa i dipp. Tror jag får testa i helgen faktiskt!!! Blir ju iaf lite mindre pp än vanliga chips.

  

Dessa är också bra att ta till om man vill sitta och tugga på nått.

  

Dessa två är ju också bra att ha hemma. Gjorde en efterrätt på dessa här om dagen ( på min faste dag, blev endast 90 kcal)
 
Den var jätte god faktiskt!

Ja nu vet ni ju lite av det jag äter under mina fastande dagar och under mina vv dagar. Har ni några tipps till mig som ni använder er av?

Nä nu ska jag väll ta och fixa i ordning mig, ska äta lunch med dottern innan hon ska till skolan. Hoppas ni alla får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar