Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Söt utan socker =)

2013-09-18

Vad tiden har gått fort idag! Har varit massa att fixa med. Först var N här också fixade vi inför morgondagens uppgift. Tror det blir bra, hoppas på det i alla fall! Vi ska prata i 25 min. Men det fixar vi nog =)
Sen har jag fixat med Bellas klassåterträff, de ska till Liseberg på söndag så har hållit på och fixat med deras biljetter, stämma av med alla ungar så det verkligen kommer. 27 ungar blir det i alla fall. Kul att så många ville komma! Hoppas att vädret är bra och att det får roligt! Kevin fick ju nys om denna Lisebergsträff så han ville också dit så blir en dag med familjen där. Ska bli hur mysigt som helst faktiskt!
Har inte så mycket annat att säga om dagen faktiskt, frukost var samma som igår mm *dregglar, choklad cream cheese* hahaha! Men det är verkligen skit gött! Lunchen blev rester från igår som jag och N delade på. Och ikväll blir det korv med pommes. Ingen ww korv utan riktig korv med olika smaker, jo jo här går vi minsann all in på en onsdag!! =D Hahaha! Imorgon är det ju dags för en fastande dag igen. Känns som om allt bara flyter på nu, skönt.
Kommer ni ihåg att jag prata om de där socker fria kaffe siraperna för ut, som jag inte hittade? Nu var det så att jag hittade dem på en svensk sida MEN det hade bara tråkiga smaker hemma. Så jag mailade dem och fråga om det viste vart jag kunde få tag i de andra smakerna, då fick jag ett mail tillbaka där de ville att jag skulle skriva vilka smaker jag var ute efter för det anpassade tydligen deras sortiment efter vad man frågade efter!! Tjohoo! Så nu hoppas jag på att det kommer ta hem cookie dough, caramel, vit choklad, vanilj och german chocolate cake!  Mest hoppas jag på cookie doug och caramel! Håll tummarna! De där smakerna är givetvis också suger free! Är det möjligtvis någon av er som vill beställa någon smak med mig sen för att komma ner i frakt? Tror frakten var 59 kr om jag inte mins fel. Flaskorna är 750 ml och kostade 149 kr. Jag kommer hojta till här sedan när det hör av sig om det finns hemma!
 
Sen har jag även beställt lite andra saker som jag ser väldigt mycket fram emot! Men det får ni se/veta om när jag får dem! =D Pöss på er!
Ps,Överväger att byta design på bloggen, vad tror ni om det? Låta det vara som den är eller testa nått nytt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar