Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Helgen är över! =)

2013-10-28

Tänkte presentera en ny kärlek jag har, det är chia/PB2/bananpannkakor! Dessa är bara 4 pp! Och man blir bra mätt av dem =) Idag hade jag en extra portion PB2 på, massa mums! Förra gången jag gjorde dem så hade jag walden farms pancakesyrup, båda var lika goda. Jag ska testa att ha blåbär i smeten nästa gång jag gör dem, tror det kan bli super gott faktiskt och lite mer saftiga. Återkommer senare med hur det var =)
Receptet:
1 mosad banan = 0 pp
1 ägg = 2 pp
5g chia frön = 1 pp
12 g PB2 = 1 pp
Totalt = 4 pp

 
 
Idag har varit en lugn dag, så skönt när helgen är över så man kan få jobba igen! På onsdag ska jag iväg och skriva på papper för att få börja på Backavik, ska bli riktigt kul och jag hoppas jag får komma igång och jobba där snart så man kan tjäna lite extra pengar.Imorgon jobbar jag kvällen så börjar inte förrän kl 16 vilket betyder SOVMORGON!! Barnen har ju höstlov så behöver inte ställa någon klocka över huvudtaget! Tjohoo! Imorgon ska Thelly få följa med till jobbet också! Ska bli roligt att se hur både hon och de som bor där kommer reagera, jag vet att det älskar hundar efter som det är en annan som brukar ha med sig sin hund dit också.  Men hur hon kommer reagera med så mycket folk det får vi se, hon älskar ju folk så det bör inte vara något problem =) Ska bli riktigt kul iaf, funkar det bra får hon följa med mig resten av veckan också!

Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar