Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Dubbel bloggare!

Hallå i stugorna.

Som jag nämnde igår är jag lite sugen på att byta bloggportal. Jag har gjort i ordning min blogg på Blogger.com. Jag har lagt över alla mina gamla inlägg där också, eller här också om ni är inne på den sidan =) Vilken sida tycker ni är bäst? Jag gillar den nya mest för att jag kan ändra om så himla mycket, anpassa både bilder och färger och text. Samt att på den kan jag lägga till video klipp mm. Kanske kan vara lite kul! Jag når även ut till fler, det är redan några från USA och Tyskland som har hittat dit/hit vilket är riktigt roligt! Det går lite enklare att söka i bloggen också. Spana in och säg vad ni tycker!

Då var det söndag och allt är tillbaka till det vanliga igen. Tänker mest på maten. Rätt gött faktiskt. Har hunnit vara ute på promenad också, som vanligt. Snart tagit ytterligare tre mil =) Heja mig!

 

Och efter lunch fick det bli en god kyckling sallad. Ca 7 pp. Fast jag tror det är mindre än det men bättre att ta i lite extra än att räkna för lite.

Nu blir det slapp i soffan resten av dagen, hade hoppats på att få jobba idag men tyvärr var det ingen som ringde. Ja ja två dagar är bättre än ingen dag. Får hoppas det hör av sig nästa vecka! Det är ingen som vet någon butik som behöver extra personal på helgerna? Kastar ut frågan bara.

Hoppas ni alla har haft en skön helg och att kvällen blir bra. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar