Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Lunch med en sur hund!

2013-09-02

Jag trodde faktiskt inte att det gick att sova sämre än jag gjorde i lördags men det gick tydligen…*gäspar* Nu är jag seg måste jag erkänna.
Gårdagens fasta gick bra som vanligt. Det blev kaffe med mjölk, nyponsoppa, lite kvarg med jordgubbar. Landade på ca 400kcal skulle jag tro. Känns riktigt bra! Imorgon är det dags igen, blir lite varannan dag denna vecka känns det som. Man ska ju inte ha två fastande dagar i rad och jag vill ju inte gärna fasta i helgen =) Inte gärna iaf, söndagar fungerar dock.
 
 
Den där Vitamin well sharp va riktigt god! Bara 3 kcal per flaska, en riktigt god melon smak. Kan jag rekomendera!
 
Jag måste verkligen åka och handla, det finns nästan ingenting alls i kylen. Min frukost fick bli två rostade mackor med lätta på och en kopp kaffe. Vist det är ju rätt gott det med men lite mer vill jag nog ha på! Känner att jag börjar bli sugen på äggmackor med kalles prickiga på igen! Mmmmm! Riktigt gottigt! Men jag har en tendens att föräta mig på mina frukostar, jag äter samma sak varje dag tills jag tröttnar på det, sen får man hitta nått annat.
Nu börjar ju skolan strax igen, på onsdag börjar alla lektioner i skolan. Ska bli kul att komma igång även om jag är lite nervös över hur jag ska få ihop allt....Första arbetet är iaf avklarat! En bra start, hoppas det duger bra!
 
Dagens lunch blev detta, va så gottigt!

Pasta med Findus original köttfärsås, jag gillar verkligen den! De gör inte det andra i familjen så är perfekt för min del att äta till lunch. En burk räcker till tre luncher.
Thelly var dock så här glad på mig när jag åt min lunch i soffan. Fick skälla till på henne att hon inte skulle tigga. Kan väll säga att hon blev lite sur! Hahahaha! Hon löper just nu och det gör väll henne lite extra känslig kan jag tänka mig ;-)
 
De är för goa de små! Tänk vad mycket glädje dessa ger en! <3
 
Nu får det strax bli en tur till Maxi, måste ladda upp med nyponsoppa igen också till mina fastande dagar!
Är det någon där ute som mer än jag kör 5:2? Eller har jag fått någon att fundera på att börja?
Berätta gärna vad ni tycker om det och har ni någon favorit sak som ni alltid äter under de dagarna?
 
Ha en bra måndag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar