Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Landar i Baileysen!

2013-09-06

Det blev vist inte en kväll hemma med den minsta, han skulle kanske sova över hos en kompis så jag beslöt mig för att hänga med på tjejkvällen jag vart bjuden på! Ska bli riktigt roligt att komma bort lite! Nu har jag kört alla dit alla ska och köpt det alla ska ha under kvällen så nu landade jag i soffan en stund innan jag blir hämtad, riktigt lyxig kväll detta!! Tyckte det va dags att hälla upp ett stort glas Baileys! Mums!

Nu ska jag sitta här tills P kommer och hämtar mig så ska vi åka och köpa lite sushi, viket jag känner att jag verkligen behöver med tanke på att jag redan nu efter bara ett halvt glas känner av baileysen! Hahaha! Ingen erfaren drickare här inte! Är väll iof inte helt fel att man är billig i drift på några saker! ;-)
Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!! Det SKA jag ha om det så är det sista jag gör! Hahaha! =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar