Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Brunt och fult men åh så gott!!

2013-11-20

Trött är bara förnamnet! Det är så otroligt skönt att vara ledig idag, eller ikväll rättare sagt. Först var det skola och efter skolan i väg på ett möte på Kevins skola, efter det ner till Netto, handla och Kevin fick klippa sig, hem, fixa mat, disken och NU landade jag i soffan och jag tänker fan inte göra ett skit mer idag!

Jag han med en lite promenad på lunchen i skolan idag men hade nog gärna velat ta en till promenad idag men jag orkar inte. Så får bli en lite längre promenad på lunchen imorgon istället och kanske en extra imorgon kväll.

Idag unnade jag mig faktiskt sushi till lunch efter min promenad! Det var gottigt värre men jädrar vad stora bitarna var! Helt sjuka! Jag brukar kunna ta en sushi bit i munnen, hela biten alltså men det gick verkligen inte med dessa! Stora men gött var det och jädrar vad mätt jag blev! Hahaha!

 
 
På tal om promenad, jag tog mitt mål på att gå 3 mil igår och det gick fort! Tror det bara tog 6 dagar! Har valt ett nytt mål, blev samma. Gå 3 mil. Får vi se hur lång tid det tar denna gången. Men nu har jag ju inte hunnit gå lika långt så kanske tar en dag eller två extra. Men tänk vilken jädra skillnad från att tänkt jag ska gå en mil i veckan till att jag gått 3 mil på mindre än en vecka! Tjohoo vad bra jag är! =) hihi ( jo lite måste jag få peppa mig själv)

 

Har för övrigt fått på mig ett par gamla favorit byxor igen och det sitter ju faktiskt löst och ledigt på låren! Så jädra roligt att faktiskt SE skillnaden. UNDERBART! Ska bli intressant att se om det tar mig en eller två veckor att komma ner på mitt stora delmål! Skam den som ger sig! Jag är peppad till max nu!

Jag måste ju berätta om mina casein pankakor! Hahaha! Fula som fan men riktigt goda!!

 
 
Jag tog 27g casein, en banan, ett ägg, 0,5 dl lättmjölk och lite vatten och sedan stekte jag det i pytte lite smör. Det blev 6pp med sylten! Massa mums och helt klart en ny favorit!!!!

Nu gott folk säger jag tack för mig och god natt!! Nu ska jag sätta mig och titta på en film och gosa lite med vovven =) Puss och hej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar