Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Lördags promenad

2013-10-12

Ja men trevlig helg på er då!

Startade dagen med frukosten i soffan själv som vanligt, det brukar alltid vara jag som går upp först nämligen och jag orkar inte vänta på att de andra ska vakna så här sitter vi alla själva till frukost.

Lunchen spenderades på en klippa vis en sjö som heter (tror jag) mettjärn. Jag och gubben tog en promenad dit med Thelly.

 

Jag är ju ingen skogsmulle så jag vill gärna ha klara vägar/sigar där jag går och inte massa klippor och rötter som sätter krokfot för en. Men det var väldigt mysigt där och vägen hem var bättre än vägen dit så kan tänka mig att gå dit igen fast att man går omvänt.

 
 
Har varit ett super fint väder idag, en mysig höstdag =)
Idag skulle vi haft lasagne till middag men fick ett litet infall av sug på thai mat så det får det bli ikväll istället, lite lyx så här på en lördagskväll. Senare ikväll blir den en tur till P, för lite snack och filmmys.

Nu ska jag hjälpa K med sin dator. Hej med er
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar