Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

The big appel sug!

2013-10-13

Vilken tråkig söndag detta är. Måste åka och handla, får väll ta och göra det så försvinner i alla fall en timma. Blev en riktigt tråkig frukost förut för vi hade inget bra pålägg, rostade mackor med lätta. Jo det kan ju faktiskt vara gott men i mitt fall så var det brända rostade mackor med lätt och då förstår ni att de lilla roliga försvann. Lunchen blev desto bättre, pannkakor med socker fri sirap och några med lätt jordgubbssylt. Mums!

 
 
Och det blev bara 7 pp. Klockrent! Behöver spara lite points för kvällens middag. Det blir lasagne, så himla gott men med det jag har i blir det lite mer points än normalt. Men med tanke på de få pointsen jag fått i mig i dag så ska det inte vara några problem med att njuta av middagen ikväll.

Jag var ju hos P igår och hade en mysig tjejkväll med film och snack. Det var riktigt mysigt! Hon och hennes familj håller på att planera en resa och jag är inte lite avundsjuk!! Jag vill så himla gärna åka tillbaka till New York! Det är ett riktigt dröm ställe!

 
 
 
 
 
Har varit där två gånger nu och jag vill, jag vill, JAG VILL tillbaka!!!!! NU!! Helst men det är ju inte möjligt =(
Den som väntar på nått gott antar jag….Men som jag sa till P igår så vill jag dit igen på sommaren eller under senvåren för jag har varit där i februari och i november och då har det varit lite kallare och central park har varit lite öde och fram för allt inte grönt. Nästa gång vill jag helt klart gå runt där med en kall frappe och bara njuta av allt fint. Kanske ta en häst och vagn tur. Åh vad jag vill dit nu!! Önskar mig en stor vinst på lotto men det verkar inte vilja hända =( Får fortsätta leva på hoppet antar jag.

Jag är bara så sugen på att hitta på nått, ha nått att se fram emot ni vet. Göra dagarna lite enklare. Ska ju i och för sig bli roligt att komma igång och jobba lite.

Har för övrigt hittat ett par nya foto appar som ni kanske märker, massa bling och skit =) Hahaha! Ni får hålla ut ett tag till, nyhetens behag ni vet. Jag kommer säkert tröttna tillslut på det också.

Nä vad säger ni, ska man ta tag i livet lite och åka och handla? Ha en skön söndag. Pöss
Har haft ett sånt sug på att börja spela wow igen, men det är väll mest för att få nått att göra igen….fast det finns ingen tid över till det så det kommer inte hända. Men vist är det konstigt att man kan få sådana sug ibland, saknar mina små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar