Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Mina drömmars sallad!

2013-09-10

Första dagen på praktiken avklarad! Nackdelen med att ha samma kläder som alla andra är att folk inklusive de nya läkarna tror att man kan allt. Vilket jag absolut inte gör, kan nada än så länge! Det var väldigt mycket nya läkare på VC, staffetläkare som de heter. Viste inte att det kunde vara så svårt för en VC att få fasta läkare!

Idag har varit första fastande dagen för denna vecka, gick kanoners! Nyponsoppa blev det som vanligt. Nu sitter jag och äter lite kvarg innan jag ska iväg på dotterns första föräldramöte. Full rulle hela tiden känns det som!



Jag måste bara berätta om min uppenbarelse jag var med om igår!
Igår var jag på bio med några mysiga vänner, filmen var kanon bra men det är middagen efter jag måste berätta om! Vi åt på Danilo, restaurangen som ligger vid/på bion. Jag tog en sallad, Genova salad. Chèvreost, honung, skivade rödbetor, sallad och rödlök. Det låter kanske konstigt men det var så sjukt gott! Godaste salladen jag NÅGONSIN ätit tror jag bestämt! Ska testa att göra den hemma i veckan! Jag tror det använde hela rödbetor på burk, jag tror det iaf! Sen har jag ingen aning om det var en speciell honung de använde, får väll köpa nångon god. Det dumaste var att jag hade ju stängt av mobilen för jag hade knappt något batteri kvar så jag har ingen bild på den! Lösningen?! Jag måste alltså dit igen! =D Tjohoo! Hehe!

Nu måste jag rusa, dags att vara social på ett föräldramöte…åh så roligt!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar