Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Helan och halvan och de där på axeln!

2013-09-04

God kväll i stugorna!
Dagen har bestått av höstens första skoldag. Är allt lite seg i huvudet nu känner jag! Men det var verkligen kul att se alla igen. Fast dagens två långa lektioner var…vad ska man säga, lite konstiga. Första kunde man faktiskt bara läst sig till själv, den andra var, konstig. Hahaha! Jag gillade läraren jätte mycket, hon tycker verkligen om det hon gör men jag förstod inte riktigt vad hon ville att vi skulle få ut av eftermiddagens lektion. Oh well….
Fastan igår gick ju som vanligt kanon, hamna bara på ca 400 kcal igen. Idag var den en vanlig viktväktare dag, känns som om jag håller på att repetera mig själv men det gick bra den med =)
Frukost på väg till tåget och sedan medhavd lunch på skolan. Det som verkligen är så himla skönt är att suget inte finns där! Känner inget sug på nått nu, inte ens mat. Vad är det som har hänt?!?!?! Jag känner hunger men förr hade jag blivit sugen på en massa skit när jag blir så där hungrig men nu är det maten jag vet att jag ska äta vid nästa mål. Jag är nästan rädd för att berätta om det ifall jag jinxar det! Men jag har aldrig varit med om detta innan, att det bara försvunnit så. Nu blir jag nästan rädd för att äta nått godis. Tänk om jag unnar mig nått bara för att och sedan är jag fast igen! Hu va hemskt! Hahaha! Och vet ni vad?! Det absolut värsta är att jag har ett presentkort på 100kr lösgodis på 4agott i Göteborg, ni som varit där vet att det är ett himmelrike på jorden för den som älskar godis! Och detta jädra kort går ut nästa helg! Så jag måste ju handla! Och då tänker nog många av er, låt bli att ät då. Men det är ju inte riktigt så lätt se ni! Men …iof. Jag skulle ju kunna ta med barnen in så får de köpa deras lördagsgodis för dessa, då kan jag ju inte äta av de för inget av det skulle vara mitt…Hm….nu va ju tanken inte så att de skulle få allt utan det skulle vara MITT bara MITT!!!! Jag skulle ju haft detta på en kommande frossar helg men nu sket sig ju den planen efter som jag inte vill ha någon frossar kväll…. Hahahahahahaha! Jag måste låta så knäpp nu! Får skylla på helan och halvan höll jag på att säga men jag menade de två jag har på axeln =)

 
Nä gott folk, jag tror jag får säga god natt nu för nu blir det inte många rätt här! Hahaha!
Sussa gott, imorgon är det veckans andra fastande dag! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar