Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Konsert och byxshock.

2013-08-18

Ni vet den där känslan man får när man precis börjat banta eller tänka lite mer nyttigt. Man känner sig så himla duktig och i sin lilla värld av blommor så tror man att man kommer ha gått ner halva sin vikt på en vecka och va i mål på två. Tjohoo så är livet fixat och klart! Hehehe. Nääääääää så funkar det ju inte, men vist hade det varit gött! Jag har haft en duktig vecka iaf. Gårdagen bestod dock av mindre pp än jag hade tänkt. Planen var ju att unna sig lite godis på kvällen men, håller ni i er nu, jag va inte sugen?! Vad är det som har hänt? Mitt lördagsmys bestod av 1 klubba. Snälla gode duuuuuuud låt det hålla i sig, förevigt!!!
 
Sen kommer det ju sånna där små hemska slag av verklighet när man är där i sin rosa lilla blomvärld där man faktiskt tror att man gått ner 20 kg över en natt och dessa kommer när man ska prova kläder!! Har under hela sommaren nog inte haft på mig mina jeans, ja kanske i början då men inte de senaste en och en halv månaden och DET va inte lite depprimerande att testa dem! =( Ett par jeans kan jag nu ha, det är någon elak jävel som gått in i MIN garderob och sytt in/krympt ALLA!!! Va fan?!?! Nä det gick inte ens att skoja bort det där....det va verkligen ett fint litet slag i mitt lilla förnekande ansikte. Vågen hade inte ljugit, kläderna säger det mesta. Fan.
 
Jag är iaf på rätt väg, och jag hoppas så att jag håller hela vägen denna gången, åh vad jag hoppas!!
 
Ska vi gå på de lite roligare nu då, gårdagens konsert. Roger Waters The Wall tour.
 
 
Den va en possetiv överraskning. En bra start men slutet va nog lite av ett fjasko, go out with a bang va inte ett uttryck han kände till. Hela showen startade med ett stort fyrverkeri och massa special effekter, riktigt cool! Väggen och bilderna/filmen på den va också ganska imponerande, kanske inte hela konserten igenom men under mer än halva. Väggen byggde de upp under första halvan av konserten. Slutet va som sagt lite snopet, jag/vi hade väntat oss massa fyrverkerier och sånt ja att han skulle avsluta whit a bang. Men så blev det inte. De vältde bara väggen, va väll lite coolt iaf men inte tillräckligt. Jag tyckte iaf att det va kul att få komma ut på nått nytt som jag aldrig gått på annars. Hoppas på flera sånna här upplevelser, en liten guldkant på tillvaron =)
 
Känns som livet börjar vända om lite igen, lite saker som fattas nu, får hoppas det håller i sig och att det andra kommer med tiden. Konstigt vad andra människor påverkar en. Om det så är possetivt eller neggativ. Men det kanske är bara för att jag själv är så osäker på mig själv som de gör det. Jag jobbar även påden biten!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar