Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Nej just de ja, dum i huvdet heter det juh.

2013-09-21

Har lyckats sova ganska bra i natt men vaknade före åtta. Hade hoppats på att få sova lite längre idag men som vanligt blir det inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Då var det lördag då. Det dumma med att ha en blogg där många vet vem man är eller när det är ens egen familj som läser så måste man bita sig själv i tungan lite. Det går ju liksom inte att skriva precis vad man vill. Men många av er vet ju i alla fall att jag kanske inte är på topp just nu och att det är lite jobbigt här hemma.
Det är både bra och dåligt att jag är en känslomänniska som behöver ha närheten och få känna kärleken för att ge den tillbaka och att jag blir väldigt nere och ledsen utan den. Jag har väll alltid varit en person där det är allt eller inget som gäller. Sen att jag hela jävla tiden ska vara för snäll, eller som jag och J kom fram till igår, dum i huvudet, har ju inte heller hjälpt till.
Har alltid gett så mycket mer än jag någonsin får tillbaka i alla mina förhållanden. Om det så gäller att fixa mysiga middagar, presenter/överraskningar till de man tycker om eller bara komma på olika utflykter, ÄLSKAR sådana saker, är en riktig romantiker, men det suger verkligen att man aldrig eller sällan får nått sådant tillbaka, tillslut tröttnar man och ger bara upp. Vill också någon gång känna mig värd de tankarna. Fast just den biten kanske många tjejer/kvinnor känner igen sig i.
                       
Ett annnat scenarion som jag åkt på stor nitar på är att hjälpa folk ekonomiskt. Där har jag också åkt på STORA smällar. Men sådant gör jag aldrig om igen, där har jag i alla fall lärt mig min läxa. Nä man ska ta me fan inte vara snäll för man får ingenting för det!
Lördag var det ja…vad ska man hitta på tro. Känns inte som om det finns ork till nått även om jag bara längtar efter att få göra nått kul.
Imorgon blir det liseberg. Jag dum som jag är trodde att det skulle vara en familjedag, men som vanligt visade det sig att det inte var så aktuelt utan det får bli en mysig dag med mina barn istället och det är något jag ser fram emot väldigt mycket! Nu får vi bara hoppas på att det blir uppehåll och ”fint” väder!
Men nu när jag tittar nu på vädret i YR så visar det regn…helvetes jävla skit då! FAN =( När jag har tittat i veckan så har det ju visat uppehåll och ok väder och nu när helgen är här ändrar det om det! Får leva på hoppet, det är ju det sista som lämnar en säger dom, det kan ju faktiskt bli uppehåll…..kanske…..
På tal om nått helt annat nu då. Walden Farms produkter! Jag fick hem dessa igår och har än så länge bara testat caramelen. Jag hade den i kaffe och det blev faktiskt riktigt gott! Jag hade i en sukett också och det ska jag inte ha nästa gång för det blev ju ganska sött, lite för sött. Fattar inte hur jag kunde ha TRE suketter i kaffet förut! Nu blir det nästan för mycket med en. Ska testa att ha choklad varianten i lite kvarg sen. Har hört från instagram att det ska vara gottigt! Det är nog inte så gott att äta BARA dessa såser utan man måste nog blanda dem i nått. De har en lite konstig eftersmak, inte konstigt med tanke på att det är 0g fett och 0 kolhydrater i den…. Hehe. Berätta mer sen när jag har testat de andra smakerna också! Walden farms hade ett väldigt stor sortiment med saker som var kcal fria. Gymgrossisten säljer en del på sin hemsida så ni kan gå in och kolla där sen om ni vill.
 
Hoppas ni alla får en underbar helg med mycket kärlek och skratt! Jag ska nog sitta i soffan hela dagen, måste nog handla lite bara se om jag får med mig kidsen kanske =) sen blir det väll soffan igen och kanske mala någon serie. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar