Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Jackpot och stora nitlotten.

2013-08-30

Eftersom jag vägde mig förra fredagen så tänkte jag att jag kan lika gärna ha kvar den vägdagen från och med nu.
Kan inte påstå att jag blev besviken denna gången heller!! =D -2 kg denna veckan! WOW!! Helt otroligt! Är så nöjd =)
Skönt att det är nått i livet som flyter på bra. =) Bara att fortsätta med vad jag håller på med. Det bästa är att det inte speciellt jobbigt eller svårt! På söndag blir det tre veckor sedan jag åt godis. Har köpt hem messa ”blink” och stora läkerol men det är inte ens öppnade! Hade en öppen burk blink hemma sen tidigare men den har jag bara tagit ett par styckena av och det var nog över en vecka sedan jag tog nått. Riktigt bra!!
Jag trodde gårdagen skulle bli riktigt jobbig (för första gången) men nej då! Hungern försvann efter ett tag och efter lunch var det hel lugnt. Gick inte på nyponsoppan förrän vid 16 tiden och hade ett halvt glas kvar på kvällen som jag hällde ut. Hamnade på ca 400 kcal igår. Super nöjd!
Middagen för imorgon blir hemma gjord pizza, på ett viktväktare sätt så klart. Ska bli så gott! Men vad ska jag hitta på ikväll?! Får nog bli en quesadillias, det är både gott och enkelt att göra och jag vet att dottern gillar det. Får bara hitta på nått annat till sonen för han är jätte kräsen.
Jag hade så mycket planer för helgen nu när jag är "ensam" hemma (Gubben är iväg och jobbar) men nu blir inget av och det känns jätte tråkigt, men det är för mycket kaos här hemma, antar att jag drog nitlotten…. Får bli en helg av plugg i stället, kanske inte lika roligt men då blir jag klar med det tidigt och det är ju bra.
Hoppas alla får en trevlig fredag!
 Bild tagen från sannamarie.bloggspace.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar