Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Uppblåst söndag.

2013-10-27

Får nog konstatera nu att godis inte är gott! Jag åt lite gran igår och nje, det är inget för mig längre, i alla fall inte lösgodis! Chips och skruvar och sånt funkar fortfarande, det gillar jag men inte godis. Man mår ju bara illa av det, och sen blir man bara uppblåst i magen, som en jävla ballong. Blä! Får bara hoppas jag lärt mig min läxa nu….men med tanke på att jag kanske inte är den smartaste människan i världen lär jag väll sitta här om någon helg igen och gnälla över skiten.

Det är många som har frågat mig om PB2 pulvret jag köpte, jag måste verkligen prisa det för det är så himla gott! Jag tog PB2 chokladen på min smörgås idag och den var nästan ännu mer lik riktigt jordnötssmör, kanske för att den var lite lite sötare i smaken än den vanliga.  Så här ser det ut iaf

 
 
Det står blanda två tsk pulver med en tsk vatten, första gången gjorde jag så och det blev kanske inte jätte bra och det blev ganska lite. Jag läste på baksidan och de står att två tsk ska vara 12 gram men det blev det absolut inte så nu mera mäter jag upp 12 gram pulver för att det ska bli en exakt portion. Och då får jag blanda det med en och en halv till två tsk vatten och konsistensen blir super bra! Massa mums! Så mitt råd är väg upp 12 gram pulver istället för att ta en tsk.

Dagens frukost:

 

Sitter och tittar lite på Once up on a time, den är faktiskt riktigt bra. Vist önskar man att ens liv kunde vara en farytail….får känna så där sann lycka, magpirrande kärlek och massa romantik. Suck. Har en sådan där tung helg….

Jag har ju bara 3,5 kg kvar till ett stort del mål. Har bestämt att jag fan ska köpa en iphone 5s när jag nått mitt del mål. En guld färgad ska jag köpa. Vill ha nått att se fram emot nu. Dags att köpa sig lite lycka!

Ha en skön söndag, hoppas ni alla kom ihåg att ställa tillbaka klockan. Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar