Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Svåra beslut och biomys.

2013-10-22

Sicket kul väder vi har framför oss…om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte vara ute och gå så mycket denna veckan, lat?! Japp! Jätte faktiskt =P

 

Fick fatta ett svårt beslut idag, det är inte varje dag man får fatta beslut om sådana saker. Jag var tvungen att säga hej då till mina favorit jeans, det har blivit förstora och pösiga! =D Hahaha! Gött att krympa ur kläderna men tråkigt när man hittat några man verkligen gillar. Jag testade i och för sig ett par gamla favoriter och det satt nästan klockrent, ska vänta någon vecka till innan jag börjar använda dem så kommer det sitta perfekt! =) Gött!

 
 
Idag var jag ledig från jobbet för det var dags att åka in till skolan, hade planerat en lunch med några klasskamrater men det hade blivit en miss i kommunikationen med dottern så hon hade glömt lägga ur mitt tågkort så fick hoppa över lunchen och åka och hämta den på hennes skola istället. Och om inte det hade räckt så var nästa tåg till skolan försenat så kom försent till redovisningen, som tur va var jag inte ensam utan det var fyra till i samma grupp som åkte med samma tåg.

Fick där emot en trevlig överraskning när jag kom dit, vi fick tillbaka ett tidigare arbete och den hade blivit godkänd med bravur och inte en enda komentar om att något hade behövts ändras på utan det var utmärkt =) Riktigt roligt!!

Vi drog över en halvtimma på vår redovisning så fick ta ett lite senare tåg hem än vad som var planerat. Så dottern mötte upp mig på tåget så åkte vi in till Göteborg för mysig mamma/dotter tid <3 Vi köpte bio biljetter till Skumtimmen och innan den började var vi på Mc Donalds och åt lite. Så dagen var bra matmässigt men kvällen var inte vv vänlig men otroligt mysig! Vi ska försöka ha lite mer av myskvällar bara hon och jag har vi bestämt!

 

Imorgon är det dags igen för jobb, ska spendera min första dag med sskn, ska bli riktigt intressant!

Nu blir det strax sängen! Imorgon är det dags för en fastande dag, ska bli riktigt gött faktiskt! Sussa gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar