Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

En sjuk födelsedag.

2013-10-03

Fortfarande sjuk, suck! Det vill fan inte vända. En vecka nu med feber som kommer och går. Ja ja, det blir väll bra tillslut.
Idag är min födelsedag, och min fastande dag. Lite segt kanske men jag vill ändå inte rucka på den biten. Jag sa att vi firar mig på lördag istället, hoppas på att jag mår bättre då också, hoppas kan man ju!
Jag har fått en jätte fin present av min sambo i morse, örhängen och ett halsband, super fina!!
Har inte skrivit så mycket nu på sista tiden, men jag hoppas jag kommer igång mer igen sen när jag är frisk igen. Jag sköter mig fortfarande så ni inte tror att jag har slutat med 5:2 och vikt väktarna för så är INTE fallet! Ska bli intressant att se hur det ser ut på vågen imorgon. Hade varit kul med ett bra minus igen men vi får se! Det svajar ju det där, allt från minus bara några hg till nått kg. Men som sagt var, bara det är minus är jag nöjd och glad! =)
Dagens mat ser ut så här:
Ska faktiskt unna mig två Dr Pepper Zero idag! Bara för att det är min dag =)
Har bara blivit flytande föda de senaste fastande dagarna, det behöver man ju givetvis inte men det verkar som om man får mer mat/större mängder mat om man tar det i flytande form, så det är därför. Jag har aldrig varit så förtjust i soppa innan men det finns faktiskt en del goda. Så kommer nog fortsätta med det.
Vad äter ni de dagarna ni fastar?
Jo just det på tal om nått annat. Jag berättade ju att jag hade köpt en smoothie maker! SKIT var det! Jag är så besviken!! Det var söligt och det krossa fan ingen is som det stod/de visade att den skulle göra! Riktigt surt. Men jag ska testa den igen imorgon får vi se om jag ändrar uppfattning men tror inte det….
Nu ska jag ta och fixa lite soppa och sedan ska jag inte lämna soffan förrän jag ska gå och lägga mig! Och imorgon hoppas jag på en feberfri dag!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar