Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Tänk om.....

2013-09-09

Det är nått speciellt med lasagne. Både jag och Kevin är tokiga i det. Men det ska vara ”min” variant av knorrs lasagne mix. Jag tar i paprika chili crème fraiche i själva ”köttfärssåsen” och sedan varvar jag keldas ostsås mellan plattorna och såsen. Blir så sjukt gott! Första gången jag gjorde så åt Kevin nästan upp hela lasagnen själv! Hahaha!

Igår gjorde jag i ordningen en oats in a jar burk. Denna gång var det vanilj/blåbär. Det var nog den godaste varianten jag gjort, fast denna gång var den lite rinnigare efter som jag testade att ta i 0,5 dl kvarg och 0,5dl vanilj yoghurt.  Jag har gjort detta tre gånger nu och jag tycker att det är gott MEN jag vet inte om jag jublar eller ser fram emot frukosten när detta står på menyn. Jag tror att jag gillar mina smörgåsar eller min våffel frukost mer. Så jag ska nog inte göra denna på ett tag nu, utan kanske testar det igen om en månad.
  
 
Idag ska jag testa ännu en ny sak jag hittat på instagram. Bananwåfflor. Jag gjorde ju liknande fast pannkakor, fast det ska tydligen bli lite godare om man gör de i våffeljärnet. Så jag ska testa! =D
Funderar lite på om jag ska ha blåbär till, funkar banan och blåbär? Jo, det gör det nog! Återkommer med recept/bilder och vad jag tyckte om det senare!

Idag är en sådan där seg dag, en klump i magen dag. Tänk om man kunde troll som H, Potter, eller resa i tiden som Dr, Who. Tänk om…. 
Nu är det dags att fortsätta plugga. Imorgon är det praktik som gäller. Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar