Jag.

Jag.

måndag 25 november 2013

QuestBar älskare!

Trött trött trött!

Dag fem avklarad av plankutmaningen. 40 sek är vi uppe i nu. Imorgon är det vila och efter det är det dags för 45 sek. Det går sakta men säkert upp i tiden! Jag gör en omgång på morgonen och en på kvällen. Tycker att det känns okej. Har fått lite ont i ryggen nu på eftermiddagen men jag tror inte det har med plankan att göra. Måste ha suttit konstigt i skolan.

Det här med att vara ute och gå på mina luncher i skolan är både bra och dåligt, jävligt skönt att ha promenaden avklarad men det blir ju lite tråkigt när man missar gemenskapen med sina klasskamrater =/

 

Jag höll ju på att glömma av att berätta om Quest barsen! Ni vet, jag har ju tjatat om dem tidigare men idag testade jag en för första gången och MUMS! Den var ju jätte god och höll mig mätt från lunch till middag! De där ska jag beställa fler av! Idag testade jag chocolate/peanut butter. Jätte god!!!

 

Har en cookie dough som väntar på mig i skafferiet, den ska jag ta i veckan när jag fastar tror jag =) Den var tydligen god att värma och äta, en del kör den i micron och andra bakar av den i ugnen, då blir den som kakor tydligen. Jag vet inte på vilket sätt jag ska äta den första gången, kanske halva i micron och andra som vanligt. Får nog ta och beställa några fler på en gång! =)

Nu ska jag gå och göra lite kvällsmat, rabarberkräm! De sålde ut lite frysta rabarber för 5.90 på netto. 300grams påsar. Var en evighet sedan jag åt det! Varm kräm med mjölk! Japp så får det bli! Vad kan det landa på med mjölk, kanske 3 pp? Max! Beroende på hur mycket mjölk jag tar. Imorgon är det dags för fasta igen. Har laddat upp med en ny energi dryck, ni ska få se imorgon! Hoppas den är god! Jag älskar verkligen att testa nya saker! Om ni kommer på något eller hittar nått nytt kul med lite kcal i hojta till är ni snälla!!!

Ha en bra kväll allihopa! Puss!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig min tjockisvän - visst är gener ibland hopplösa?!
    Varm kram och spark i baken. Vet ju hur du ser ut egentligen:-)
    Micke

    SvaraRadera