Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Gött mos!

2013-09-05

Det bästa med att komma hem nu är att man kommer hem till denna glada lilla skiten! <3
 
Idag var det skola igen och nu är de första två uppgifterna klara och inlämnade. Känns bra! Nu är det bara resten kvar! =) Nästa vecka är det dags för praktik på VC igen. Ska bli roligt.
Antar att det blir enklast att ha mina fastande dagar de dagarna jag jobbar. Så nästa vecka blir nog samma dagar som denna, tisdag och torsdag. Verkar vara det som fungerar bäst för min del.
 I slutet av oktober är det dags för den första långa praktiken, då ska vi vara på äldreboende. Vi kommer tydligen bli tilldelade oss två boende och dessa ska vi fokusera på de tre veckorna. Tycker det ska bli riktigt kul! Lär nog lära mig en hel del där iaf!
 Imorgon är det dags för vägning igen. Tror inte det hänt så mycket på vägen denna vecka som tidigare, någon gång måste det ju börja stanna av. Sen har det varit ”helt fel tid på månaden” denna vecka och då brukar det ju sällan hända så mycket. Men bara det är minus så är jag nöjd! Har ju verkligen gått hur bra som helst så ska inte klaga. Någon gång måste det ju stanna upp också, det vet jag. Men ivrig är jag det kan jag inte sticka under stolen med!
 Nu ska jag ta och dricka min nyponsoppa, dagens lunch och middag. Mums!  ;-) Ikväll blir det lite kvarg. Frukosten bestod av en stor kopp kaffe med mjölk. Märks att man börjar bli mätt fortare nu! Äter inte lika mycket längre. Ja nu menar jag ju inte de jag äter på mina fastande dagar för det är ju inte så mycket ändå utan jag menar på mina vanliga dagar. Rätt gött att man märker skillnad. Jag fick idag gå ner ett hål på mitt bälte! =D Gött mos! Extra kul när man börjar se och märka skillnaden på kläderna. På tal om kläder jag har så mycket kläder som väntar på mig när jag nått mitt mål! Längtar!!!
Men nu måste jag runda av. Dottern kom hem nu med lite läxproblem så ska ta och hjälpa henne lite!
Hej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar