Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Trött i kolan

2013-10-17

Dagen D imorgon då. Tror inte det är många gram ner denna veckan men jag har ju i alla fall rört mig lite mer och jag har ju som sagt var jobbat i veckan så där rör man ju på sig mer också. Var ute på promenad med en av boendena idag men glömde så klart sätta på min runkeeper så jag har inte reggat den aktiviteten, så typiskt nu när man mäter allt men ja ja det blir till att gå en extra promenad nu när jag ska lämna lilleman på scouterna. De ska bowla idag så han är så glad!

Jag är så himla trött kan jag säga er, jobbar långa dagar och sena kvällar och tidiga morgnar. Det är en omväxling från att ha pluggat i tre år (komvux innan högskolan). Jag har ju inte jobbat sedan jag sluta på el-giganten. Men jag trivs riktigt bra där, ska se om jag kan få extra jobb. Ska ringa dill flexpolen nästa vecka tänkte jag.

Idag är det fasta igen som gäller. Går bra som vanligt. Det förvånar mig fortfarande att jag inte blir hungrig eller sugen på massa mat de dagarna. Jag har ju serverat massa mat både idag och i tisdags på jobbet och det rör mig inte ryggen alls! Det enda kan väll vara i tisdags då det fick nybakat bröd till sin soppa då kunde jag lätt ha ätit upp allt och lite till om jag hade fått chansen. Hahahaha! Nybakat bröd är verkligen bland det godaste som finns!

Nu ska jag slappa ett par minuter till innan det är dags att gå, det blir verkligen en tidig kväll idag kan jag lova! Imorgon är jag faktiskt ledig! Enda dagen denna veckan som jag inte behöver jobba, ska bli så skönt! Ha en skönt kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar