Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Smoothie madness!

2013-09-28

God morgon.
Hade en riktigt bra fredag! Testade lite nya smoothies, förstår inte varför jag inte gjort dessa tidigare! Var ju super gott och mättande och få pp! =)
 Blev en med hallon/banan till lunch och en blåbär/banan till mellanmål. Gottigt värre. Tyckte blåbären var godast. Jag gjorde dem på kvarg och vanilj yoghurt och sötade med Waldens farms sirapen jag köpte. Blev kanon!
Sen på kvällen hade jag en tjejmiddag. Var så himla mysigt att bara sitta och tjöta. Jag gjorde rostade rotfrukter i ugn och till det en helbakad ytterfilé. Jag gjorde de där såserna som jag pratat om innan, gjorde beasåsen igen och sen gjorde jag också tortilla mixen. Den var SJUKT god!! Den måste ni bara prova. Klockrent med en såsmix som man kan blanda med en 5% crème fraiche. Och till efterrätt blev det en light variant på pannacotta. Den vart jag lite osäker på men det tyckte om den! =) Kul!
 Nu ska jag fixa lite lunch till Kevin sen kommer C hit så ska vi ha en mysig eftermiddag. Får nog bli en smoothie till mellanmål sen när hon kommer =)
 
Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar