Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Ojojoj!

2013-08-21

For my English friends, use Google translate: http://translate.google.se/#sv/en/
 
Veckans andra fastande dag har börjat, får se hur det känns idag. Vaknade hungrig så fick ingen bra start men bet ihop och tog en kaffe vid 9e så nu käns allt okej igen =) Gör mig faktiskt inte så mycket att vara hungrig.
Maten igår gick fint, soppa till lunch och kassler och ris med currysås till middag. Det enda jag väger i matväg är pastan, potatisen och riset. De måtten håller jag stenhårt på. Det och inte massa fett i maten. Så lite fett att steka i som möjligt och light produkter används. Ja nu får ni tycka vad ni vil om light produkter och sötningsmedel. JAG tycker om det och använder det flitigt. Jag har lyckats gå ner över 80 kg på det där så det så! Som jag sa till en kompis om ett annat ämne, ta ett problem åt gången och nu fokuserar jag på vikten. Nog om light.
 
Hade en hel del pp kvar på kvällen så unnande mig två riskakor med lite nutella på, mums! Och till det lite vattenmelon. Jag är så jävla sugen på en riktigt söt och mogen vattenmelon men ännu har jag inte hittat den =(
 
Idag verkar vara en riktigt seg dag, vet inte vad jag ska göra, blir väl en promenad och sedan soffan antar jag. Längtar tills imorgon, då ska jag till Ullared med två goa töser! Ska bli sååå roligt!!
 
Ojojoj! Nu händer det grejer! Det ringde precis ifrån kungälvskomun, jag hade skickat in en intresseanmälan om extra jobb där, vad som helt egentligen men det ringde nu och de verkar vara intresserade av mig inom äldrevården! Det ska bara prata med mina två referenser och sedan skulle det höra av sig om det va intressant. Så håll tummarna! Jag vill jobba lite extra på helgerna, få in lite rutin. Men verkar som om jag behöver gå brevid en ordinarei ett tag först, så klart, men de jobbade bara på vardagarna så får hoppas att jag kan få till det på ett bra sätt! Allt hänger ju på skolan, det är ju det viktigaste.Men hade varit kul, jag behöver ju verkligen erfarenheten! =)
Blev nog lite nervös nu tror jag..... =S Jag har ju inte gjort nått annat än att stå på el-giganten.....tänk om jag kommer suga på detta jobbet! Nä nu är jag ju där igen med mina nedvärderande tankar om mig själv! Måste verkligen jobba hårt på det där!
 
Bild tagen från rosaglasogon.se
 
Får hoppas på det resultatet ;-) Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar