Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Oskuld tagen? Check!

2013-09-11

Trött trött trött är vad jag är! Veckans andra praktik dag har gått bra. Fick ta ”min oskuld” idag! Tjohoo! =) Jag har tagit mitt första blodprov. Blev på en trevlig blivande sjuksköterska pensioner. Blev väll inte världens bästa provtagning men nu är det gjort! Det var ju riktigt svårt att trycka in rören i själva hållaren, var så trögt så jag var lite rädd för att nålen skulle åka ur. Men hon tyckte det gick bra! Fick lite tipps för kommande provtagningar! Tackar!
Idag bjöd en av läkarna på tårta eftersom chefen fyllde år imorgon. Såg väl ok ut men nä, jag tog ingen. Var så nöjd med min lunch låda iaf! Älskar viktväktarnas pasta mexikana!
 
Det ser inte mycket ut för världen men gott är det! På tal om läkare, vet ni vad jag hörde att en staffetläkare tjänar?! Håll i er nu! 65 000kr I VECKAN!! Fattar ni vad sjukt?! Sjukt! Ja jävlar, jag har valt fel linje! =/
 
Nu på kvällen så har jag träffat lite goa töser från komvix tiden! Vi några fikade och vi andra åt mat. Jag tog sushi! Det är ju bara så sjukt gott!! Efter som jag inte ätit så mycket points under dagen fick det bli en stor 12 bitars tallrik! Lyx!! Glömde dock ta bild....
Imorgon är det ju dags för veckans sista fastande dag. Nyponsoppa och kvarg står på menyn, och kanske nått knäckebröd på kvällen. Och tomat! Tomat brukar jag alltid tugga på, som ett äpple. Riktigt mumsigt!
Nu får det bli soffan resten av kvällen, är så trött i huvudet…. Natti!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar