Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Slangar, sprutor och rör!

2013-09-12

Dagen före D. Denna vecka kan det verkligen gått hur som helst med vikten. Har skött mig bra men det har ju varit lite undantag. I fredags så vart det ju några breezers druckna och i lördags var det ju lite extra god mat på kvällen. Känns inte på kroppen som om det har hänt nått, men jag får stora svaret imorgon bitti. Bara att vänta och se!
Idag är det ju en fastande dag, en kopp kaffe till frukost, en tomat och några klunkar nyponsoppa till lunch. Och nu ska jag strax ta mig en kopp kaffe till. Fick det lite extra lyxigt idag med att få sluta tidigt! Det hade massa interna möten idag så fanns inte så mycket att göra så det tyckte vi kunde åka hem och fortsätts skriva på våra uppgifter vi har till nästa vecka. Tackar säger man då! =)
 
Så nu sitter jag i soffan med mina drycker och väntar på att plugghästen ska komma fram i mig så jag kan börja skriva....väntar....väntar....
Nje, det e nog ingen ide. Känner mig lite trött, ensam och sliten. Skulle behöva göra en utrensning i hjärnan. Men bara att koppla bort och plugga på, om en liten stund iaf. Ska bara först =)
På tal om plugga. Jag fick med mig lite sprutor och rör hem idag som jag ska träna mig med! Har hållit på och träna idag på fattningen och skiftandet med rören. Känns som om jag har hittat en fattning som jag gillar nu. Måste bara fortsätta träna så jag får till att hålla still så mycket som möjligt. De hade en liten slang man kunde träna på, tyckte det var smart så det ska jag ta och införskaffa mig. Undrar bara vart man kan hitta det. Får fundera lite. Nu ska jag ta och göra det där "ska bara" sen blir det plugga en stund innan jag måste fixa maten till de andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar