Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

En mega mage!

2013-11-13

Tanken var att jag skulle hunnit med att skriva igår men så blev det inte, som några av er märkte.Det blev nämligen en tur till Ullared eller Gekås som det nu mera heter. Som vanligt missade jag mer än hälften av vad som behövdes köpas så jag behöver verkligen åka dit igen innan jul! Men fick i alla fall köpt en del julklappar. Också det här med maten då. Fredags var en myskväll med massa göttigt. Lördag var en ute kväll med töserna så då blev det ju lite alkoholhaltigt intag och även lite thai mat. Men efter det har jag skött mig super och jag har varit ute och gått en hel del MEN min mage är kaos! Jag känner mig så himla svullen! Gjorde en miss i veckan och ställde mig på vågen, 2kg upp! HUR är det möjligt?! Jag skojar inte om magen, jag får knappt igen min jacka! :-( Känner mig skit ful! Magen är verkligen som en ballong! Antar att det bara är att vänta ut det...Idag och imorgon blir det fasta, efter som jag var i ullared igår blev det inget fastande så får bli två dagar på raken.Testade min nya casein shake nu på morgonen. Den mättade faktiskt rätt bra och den smakar helt okej!

Ska

testa någon vikt väktar dag att göra pannkakor på den.Idag vart det skola och nu ska jag iväg och jobba till 21 så jag tog mig faktiskt en promenad på lunchen istället. Vill försöka hålla igång den biten. Var riktigt

 skönt!


Behöver jag inte tänka mer på det idag :-)Imorgon är det skola igen, blir nog att jag gör samma sak då. Om jag ändå inte ska äta någon lunch kan jag ju lika gärna gå. Har all studielitteratur på ljudböcker också som jag lyssnar på medans jag går, klockrent! Nä nu ska jag ta mig stora mage och strax jobba lite. Hoppas ni får en skön eftermiddag och kväll. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar