Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Stoppad korv i en förändring.

2013-09-19

Japp, då var ännu en uppgift avklarad och godkänd. Skönt. Nu är det bara att fortsätta med de andra. Är trött och grinig nu känner jag. Man blir trött av att ha redovisningar, tar väll på krafterna att gå och vara nervös och pressen av att vilja bli godkänd. Nu är humöret inte på topp kan jag säga. Trött och grinig. Är väll lite extra typiskt att det är en fastande dag idag, det bidrar väll extra till de där känslorna. Sen har jag så svårt att få bort känslan av att vara ensam här hemma.….och snart är det helg igen. =/ Har ju iaf söndagen att se fram emot, då blir det ju Liseberg med en STOR hög med ungar!
Nästan så att jag känner att jag får ta över min kära väns Bittersnippan snart, fast jag är nog mer en bitterFITTA just nu. Suck…

Dagen har iaf rent matmässigt och skolmässigt gått riktigt bra. Kaffe, tomat, nyponsoppa och en power king har stått på menyn än så länge. Ikväll blir det lite soppa också. Har 150 kcal över efter det så kanske blir nått mer, får se.

Imorgon är det dags för nästa vägdag. Hoppas på en viktminskning även denna vecka. HOPPAS!
Gjorde för övrigt en stor klädtabbe, IGEN! Fan att man ska vara så snabb med att testa gamla kläder då! Jag har en jacka som jag vill i. Också tänkte jag att nu kanske jag kommer i den, det som gått så bra…jo tjenna! Den gick på och jag kunde knäppa den men såg fan ut som en stoppad korv!!! Jag kan alltså inte ha den än. Dröjer säkert en månad till =( Hade behövt den nu när det börjar bli så kallt ute.
Har bestämt en gräns på min vikt, jag ska inte testa ett enda jävla klädesplagg till innan jag nått den gränsen!  Det är sådana här ”bakslag” som kan förstöra så mycket för min del. Iaf nu när man inte mår hundra. Men jag kör väll på.

Så, dagens inlägg blev inte den muntraste av inlägg, men jag hoppa att morgondagens inlägg blir desto roligare!

På tal om nått roligt, har ni uppdaterat era iphone ni som har dem? Den nya uppdateringen var faktiskt riktigt trevlig, kanske var ett litet barnsligt inslag i den men ändå riktigt trevligt! Tror jag kommer gilla de där förändringarna! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar