Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Måste, måste, måste....

2013-09-15

Frukostdags! Köpte Philadelphias Marabou version av mjukosten igen. Den är riktigt god och faktiskt få poäng! 18 gram = 1pp och 30 g = 2pp. Jag moffade i mig 2pp till mina två mackor! Massa mumsigt var det! =)
 
Det blev föresten ingen moffardag igår. Jag prata med en vän och hon trodde väl som jag misstänkte att det mest var för att tröstäta. Så jag struntade i det. Vad skulle jag göra utan mina vänner! Älskar er allihoppa!! Jag nöjde mig med chips för 3pp och ett litet glas baileys. Vill ju inte hamna i det träsket igen hur dåligt jag än mår just nu. Till middag gjorde jag taco, fast på kyckling. Det blev ju riktigt bra! Var jätte gott! Unnade mig faktiskt två sådana här tortillas. Är osäker på poängen men eftersom lunchen bara gick på 6 pp så hade jag nog pp över till det.
 
Jag vaknade tidigt idag och kunde inte somna om….hade en sådan jobbig känsla i kroppen, samma jag hade när jag somna. Jag är en riktig känslomänniska, jag påverkas väldigt mycket av de människorna jag har runt mig. Och är stämningen skit ja då mår jag verkligen skit. Får så svårt att koncentrera mig på det som jag måste koncentrera mig på, så som skolan. Men alla måsten försvinner ju inte bara för att jag inte känner att jag orkar med dem. Är ju bara att försöka bita ihop och köra på så gott det går, men vissa dagar är bara jobbigare än andra. Jag hatar verkligen känslan av att vara så ensam. Bättre att vara ensam när man är själv, men inte ensam när man är två. Men så blir det väll när ingen orkar, jag får väl skylla mig själv antar jag. Är så otroligt glad att jag har mina barn, de bästa som finns! <3
Idag måste jag verkligen ta med Kevin och köpa skor, kom inte utanför dörren igår. Sen måste jag läsa mer inför veckan, läste iaf den engelska artikeln igår, så check på den!
Nu får det bli soffan en stund innan jag måste allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar